check Snabb leverans

Hantering av klagomål

Det är mycket irriterande om du inte är nöjd med våra produkter eller tjänster. Vi ber dig vänligen att rapportera klagomål till vår kundtjänst så att vi kan hantera dem. Vi kommer att göra vårt yttersta för att hitta en lämplig lösning.


Har du fått fel artikel eller en ofullständig beställning?

Vivol.se strävar efter att behandla din beställning så korrekt som möjligt. I undantagsfall kan det dock hända att en felaktig vara levereras eller att en ofullständig beställning levereras. Kontakta i sådana fall alltid vår kundtjänst så snart som möjligt, dock senast 48 timmar efter mottagandet. Vi kommer att göra vårt yttersta för att lösa klagomålet så snart som möjligt.


Har du fått en defekt eller skadad artikel eller ett klagomål om kvaliteten på en av våra produkter?

Vanligtvis kan vi inte bedöma klagomål om defekta eller skadade produkter korrekt via telefon. Vi ber dig därför att ta fotografier och skicka dem till oss via e-post. Ange alltid ditt beställningsnummer och, i förekommande fall, artikelnumret i fråga. På så sätt kan vi behandla ditt klagomål så snabbt som möjligt. Om du har fått en skadad eller defekt artikel ska du anmäla detta till vår kundtjänst så snart som möjligt, dock senast 48 timmar efter mottagandet.


Vivol.se

Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Nederländerna
Klicka här för att kontakta oss via e-post

Vår kundtjänst är tillgänglig måndag till fredag mellan 8.30 och 17.00.

Vi är anslutna till Stichting Webshop Keurmerk.


Lösning av tvister online

För mer information om tvistlösning på nätet, besök följande webbplats https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Kontakta oss alltid först för att se om vi kan hitta en lösning.